Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

2/6-12 - En hemlis på gång

Av Emil Löfgren - 2 juni 2012 20:54

Godkväll !


Idag har det inte hänt så värst mycket, mer än att jag och älsklingen va inne i stan eller rättare sagt Kungälv och kollade i lite affärer. Men så skickade jag iväg älsklingen för jag skulle göra en sak som hon inte fick veta riktigt än. Mer än så säger jag inte.

Hemlisen kommer dycka upp på fredag, så håll koll efter det här på bloggen.

Nu här vid nio tiden blir det kolla på "kvällen är din" med älsklingen och lite gott gott till det.

Sen så blir det bara ta det lugnt resten utavn kvällen.

Vara med älsklingen så mycket jag bara kan, för imorgon åker jag hem.

Träffar inte henne först än på fredag, kanske troligtvis på tisdag.

Men inget direkt bestämt än, jag ska allt försöka fixa så det går att ordna.


Men nu har jag inget mer att skriva.
Så jag kryper i sängen bredvid älsklingen för att kolla på programet.

Ni får ha det bäst tills nästa gång vi hörs.

Sköt om er där ute och va rädda om varandra!

Hej så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards