Livet som pappa

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Emil Löfgren - 30 maj 2012 22:14



V
ilken är favoriten ? 


   


Av Emil Löfgren - 30 maj 2012 19:04

Precis kommit hem från Ica Maxi, där jag köpte frukost till praktiken imorgon.

N körde ner mig, så fick hon sina efterlängtade pengar också. Har varit skylldig henne det ett tag nu. Om en liten stund tänkte jag gå bort till en gammal granne och tjöta lite, se hur han har det och så. Va länge sen jag va där borta nu. Sen blir det hem och bara ta det lugnt resten utav kvällen. Ladda batterierna inför praktiken imorgon.

Av Emil Löfgren - 30 maj 2012 16:52

Du är det finaste och det vackraste som har hänt mig.
Min dröm har gått i uppfyllelse.
Jag vill aldrig mista dig, ska göra allt för det ska hålla mellan oss.
Jag har framtidsplaner med dig, dom ser bara ljus ut.
Jag har aldrig älskat nån så otroligt mycket som jag älskar dig.
Går inte beskriva kärleken till dig med ord.
Det kommer bli en hel del A4 papper om jag nu ska försöka skriva ner det
Kommer bli svårt.
Glöm aldrig det Johanna, jag älskar dig över hela mitt hjärta och mycket mycket mer <3
 
   
 

Av Emil Löfgren - 30 maj 2012 09:27

Morsning korsning !


Idag så vaknade jag av att jag skulle spy, så det va bara att springa till toan och göra det.

Sen så mådde jag si så där, så jag fick ringa praktiken och säga att jag ej kommer idag.

Blir att ta det lugnt hela dagen, ska nog lägga mig i ett bad snart tänkte jag, underbart gött.

Jag älskar verkligen att bada, kan göra det flertals gånger om dagen.

Juste, jag tog en del bilder i slottskogen i helgen.

Dom kommer upp lite senare på bloggen, ska bara lägga över dom från kameran till datorn.

Ovido - Quiz & Flashcards