Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

23/5-12 - Godkväll

Av Emil Löfgren - 23 maj 2012 20:03

Idag så har jag och Elias varit ute hela dagen sen han kom från dagis. Direkt efter dagiset så drog vi oss mot stan och lekte lite, sen så gick vi vidare till knalleland för att kolla lite affärer. Sen så vid fyra tiden så skulle jag på möte, så ELias fick följa med. Ingen kunde va barnvakt för honom. Då vi satt på mötet höll jag på att dö, det va jätte varmt i det rummet vi va i . Sen så efter mötet så gick jag och Elias hemåt, eller rättare sagt till farfar blev det. Sen så gick vi ut och lekte lite i det underbara vädret. Tog en del bilder då vi va ute också.  Sen när vi kom hem så åt vi lite kvällsmat och sen efter en stund så badade Elias också, nu för en stund sen så la jag honom med en välling för natten. För min del blev det att sätta sig vid datorn och samtidigt kolla på bygglov. Gillar det programmet. Ska fjäska med mamma om hon kan kolla till Elias, så jag kan gå ner till affären och köpa dricka. Imorgon så blir det dagis för Elias vid nio tiden. Sen efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.

Sen så på fredag så åker jag och Lilleman ner till älsklingen i Göteborg. I helgen så planerar vi att åka till slottskogen för att ha picknick, mysigt. Det ska ju bli fint väder så.

Antingen blir det bara vi tre eller så följer några andra med också, inget bestämt än.

Försöka vara ute så mycket det bara går då det är fint väder.


Nu ska jag ner till affären och sen kolla på tv.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så bloggar jag nog imorgon om det inte kommer ett snabbt inlägg lite senare under kvällen. Annars får ni har det bäst tills vi hörs nästa gång.H


Hejdå!





Här kommer bilderna som togs idag


                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards