Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

23/5-12 - Fint väder redan

Av Emil Löfgren - 23 maj 2012 08:05

Vaknade för en liten stund sen, då va det dags att byta blöja på Elias.

Sen ta på honom kläderna han skulle ha på sig till dagis.

Just nu sitter han och leker med sina leksaker på golvet, blir att gå till dagis om 40min ungefär. Sen för min del blir det hem och söka några jävla jobb.

För jag ska troligtvis på möte i eftermiddag och då måste jag har sökt några jobb.

Igår så va jag på arbetsförnedringen på möte och det gick la okej.

Tjötade på honom att jag ville ha praktik och så, ut på ett företag och ha praktik.

Vi skulle samlas alla på mötet idag (jag, min soc gubbe, min coach och min handläggare på AF).

Sen så efter jag har sökt några jobb så får jag se vad klockan är, drar la mig ner mot stan och njuter av det fina vädret. Får la se vad som sker nere i stan. Kanske dra med syrran ut och fota lite, det är ju ändå fint väder så det skulle passa perfekt.


Nä nu orkar jag inte skriva mer, bloggar kanske senare.

Ha en fortsatt fin och trevlig dag.

Hej så länge !!

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

23 maj 2012 11:20

ska du inte vara med i min goodiebagtävling? Priser för över 15 000 kr :) Välj själv vilken bag du vill tävla om, kanske barnbagen till din son, killbagen till dig själv, eller tjejbagen till flickvännen din? :)

kika här och var gärna med: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Pst ett tips till dig som är kille; endast en är med och tävlar om killbagen, och hans bidrag är ogiltigt eftersom han inte har nån motivering. Om du tävlar om den och är den ende tävlande så blir ju såklart du vinnaren :D

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

 
Ingen bild

mtt

23 maj 2012 12:14

vad brukar elias äta till frukost? har en son som är ungefär lika gammal och jag tycker det är så svårt att hinna frukost innan dagis så det blir oftast välling eller macka

Emil Löfgren

23 maj 2012 13:41

Han brukar äta macka och yougurt brukar gå, annars blir det välling :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards