Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Lägga ner min blogg

Av Emil Löfgren - 22 maj 2012 20:46

Har stora funderingar på att lägga ner min blogg.

För jag är jätte dålig på att uppdatera den.

Eller vad tycker ni mina läsare ?
Svara gärna på min fråga och lägg in en kommentar på inlägget.

Så får jag se om jag har kvar den, är det många som vill att jag har kvar den så har jag det, men blir det inga svar inom några dagar så läggs den helt.

 
 
Ingen bild

En läsare

22 maj 2012 21:30

Jag ha inte läst den så länge, men jag tycker den är as bra! :] det skulle vara synd om du la ner den. de gör inge att du inte uppdatera så ofta! Den är ändå grymt bra! De skulle va kul om du ville fortsätta :]

Emil Löfgren

22 maj 2012 22:19

Okej, jag får se vad andra folket säger också. Men om jag har kvar den så kommer det ej komma ofta uppdateringar, har blivit riktigt dålig på det

 
Agnes, gravid vecka 39

Agnes, gravid vecka 39

22 maj 2012 23:54

Lägg inte ner den! Ha den kvar och känn ingen press på att uppdatera den! Jag tycker det finns alldeles för lite pappabloggar!

http://aggehh.blogg.se

Emil Löfgren

22 maj 2012 23:58

Lutar ändå åt hållet att jag behåller den.

 
Malin

Malin

24 maj 2012 12:47

Håller med Agnes, finns för lite pappabloggare! Lägg inte ner, motivationen kommer när den kommer.
Men förstår nog hur du tänker, har lagt ner flera bloggar jag med. Men kommer alltid tillbaka :)

Tack för din kommentar på min blogg btw. Vi tog reda på kön, så enl. BM så blir det en liten flicka :) Men man ska aldrig låsa sig fast vi det eftersom det kan hända att de ser fel. Gjorde inget 3d-ultraljud utan ett vanligt! :)
Ha en bra dag!

http://www.malin-g.bloggplatsen.se

Emil Löfgren

24 maj 2012 13:03

Okej, jag ska försöka hålla den igång. Men kommer säkert vara lite mellanrum lite här och var, absolut då det är så här fint väder. Då är man ju hellre ute än att sitta hemma.

Men va roligt, grattis till er tös då om det blir så. Dom säger att dom tror, men det kan vara helt annat då barnet föds.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards