Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

22/5-12 - Godmorgon i det fina vädret

Av Emil Löfgren - 22 maj 2012 09:16

Idag så va det dags att lämna Elias på dagis, då man kom till dagis så stod alla barnen där och dom skulle gå ut, så jag behövde ej ta av honom skor eller nått. En gammal klasskompis från Daltorp praktiserade på Elias dagis idag, inte sett henne på jätte länge. Men sen då jag hade lämnat honom på dagis så gick jag hem i det fina vädret. Ska strax iväg igen, ska ner till arbetsförnedringen på möte, mindre kul dock. Men ska trycka på dom så det händer nått snart, för lite smått trött på att bara gå hemma liksom. Hade ej varit fel med praktik eller nått liknande. Ska troligtvis nästa vecka åka med en polare i hans lastbil och testa på att lära mig det där med fraktsedlar och köra truck, ska bli riktigt kul. Det blir såklart attå ka Scania, vad ananrs. Han är lika Scania tokig som jag är, perfekt ju. Sen mer idag så kommer det nog inte ske så värst mycket mer än att vi kommer vara ute så mycket som det bara går i det fina vädret, hoppas bara det inte kommer åska. Åskan ()  får komma sen då man har gått in, men det ska bli runt 27-28 grader idag och det klagar jag verkligen inte över.
Idag tog jag på mig en vit t-shirt i alla fall, igår hade jag svart och trodde jag skulle dö.


Nä nu blir det äta lite frukost sen bege sig ner till stan.

Så ni vet kan jag ej ringa eller smsa från min telefon.

Tack vare idioten som ej betalat sin sista räkning.

Så dom har stängt av det för mig och älsklingen.


Men men!
Det är fint väder så ska la inte klaga.


Hej så länge !! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards