Livet som pappa

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Emil Löfgren - 21 maj 2012 09:15

Här kommer bilder ifrån Kungälvs Crusing 2012 (19/5)

Sen efter crusingen så va vi på Kåken och tittade på Top Cats.

Det kommer även upp bilder från det.


                                                                                                                                                 



Av Emil Löfgren - 21 maj 2012 06:30

Idag så vaknade Elais vid halv sex tiden och ville ha välling, så det va bara för mig att gå upp och göra det såklart, sen så gick han den och låg och drack den. Då han hade druckit upp den va det dags för att upp ur sängen för att busa, här ville vi inte sova inte.

Så det va bara för min del att ta upp honom ur sängen för att han skulle kunna busa.

Han hann till och med att busa lite med farmor innan hon skulle till jobbet.

Hon fick till och me puss och kram då innan hon gick.

Just nu sitter ELias och tittar på barnkanalen och jag passar på att sätte mig framför laptopen och blogga lite, det va ett tag sen. Får bli bättre på det.

Det är redan 12-13 grader ute och klockan är inte änns sju på morgonen, underbart.

Idag kommer det bli att vara ute en hel del faktiskt, ska ner till pappas jobb lite senare och hälsa på. Sen så i eftermiddag så ska vi ner till pappas jobb igen och då blir det byta däck på pappas jobb och så ska Elias få springa omkring där och busa lite med faster som också ska med oss ner. Jag beställde precis ett Elfsborgs skal till min telefon, bild kommer längre ner. Blir att äta frukost om en stund och sen kanske göra sig i ordning för att gå ut.




Här kommer bilden på mitt nya skal

 

Ovido - Quiz & Flashcards