Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Väntar ...

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 14:26

Har precis varit och hämtat Elias på dagis, dom hade kollat på film och myst hela dagen.

Det kan jag förstå, för det har regnat hela dagen, så dom valde rätt dag, hehe.

Nu väntar vi på att svärmor, älsklingen och Pontus kommer och hämtar oss.

Det är inget direkt fint väder ute, dom ville tydligen gå i Knalleland innan vi åkte.

Får la se hur det blir med det då det är sånt här väder och sen har jag inget regnställ till den nya vagnen heller. Så vagnen blev ju genom blöt då jag gick ifrån dagis

Här snart tänkte jag ge honom lite gröt och sen tänkte jag äta nånting också innan dom kommer. Hoppas vädret bli bättre imorgon och i helgen.


Nästa inlägg kommer nog på söndag skulle jag tro, för jag kommer inte ha tid att sitta vid datorn nere hos älsklingen.


Ni får ha det så bra så länge och sköt om er där ute !

Hej så länge !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards