Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

10/5-12 - Pyjamasparty

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 09:27

Idag så vaknade jag vid 8:25 tiden, men Elias hade inte vaknat än.

Jag lät han sova en stund till, så vid 8:40 tiden så väckte jag honom.

Tog upp honom och bytte blöja, pyjamasen fick han behålla på idag.

Bara för att dom skulle ha pyjamasparty på dagis idag och då fick man ha på sig det och ta med sig ett gossedjur, så det fick bli hans favorit hund som han sover med.

Alla barnen på dagis hade pyjamas, även dagispersonalen och en massvis med ballonger fanns där också. Sen då jag hade lämnat honom på dagis så gick jag hemåt, när jag kom hem så åt jag lite frukost, det va riktigt gött. Sen så satte jag mig vid datorn, ovanligt va eller inte.

Tänkte spela lite och sen lägga mig i ett bad, det är också väldigt ovanligt att jag göra eller inte. Sen blir det bara ta det lugnt fram till jag ska hämta honom på dagis. Kanske träffa en vän och diskutera genom en sak som har hänt, men inget bestämt än. Personen skulle höra av sig runt lunch tid, så får vi la se hur det blir. Annars om det inte blir av, så blir det bara ta det lugnt, hehe. Men nu tänket jag spela lite, sen bada. Bloggar nog lite senare skulle jag tro.


HEJ SÅ LÄNGE !!!!

 
 
Johanna

Johanna

10 maj 2012 14:13

Hej! Vilken väldigt fin blogg du har!! Berör verkligen mig när killar skriver om kärleken till sina barn. Kommer följa dig. Ha det bäst! (har själv en dotter på 5 månader så vet hur underbart det är att vara förälder). // Johanna

http://strongangel.bloggplatsen.se

Emil Löfgren

10 maj 2012 14:22

Kul att nån tycker att min blogg är nått att läsa. Roligt att du kommer följa mig, jag försöker uppdatera så ofta jag bara kan. Du har en enormt söt dotter, kolla precis din blogg. Det bästa är att vara förälder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards