Livet som pappa

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 14:40

Nu tar jag en paus fram till söndag (13/5-12)

Kommer ha fullt upp att göra från och med idag tills söndag.

Så nästa inlägg kommer troligtvis söndag kväll eller måndag.

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 14:26

Har precis varit och hämtat Elias på dagis, dom hade kollat på film och myst hela dagen.

Det kan jag förstå, för det har regnat hela dagen, så dom valde rätt dag, hehe.

Nu väntar vi på att svärmor, älsklingen och Pontus kommer och hämtar oss.

Det är inget direkt fint väder ute, dom ville tydligen gå i Knalleland innan vi åkte.

Får la se hur det blir med det då det är sånt här väder och sen har jag inget regnställ till den nya vagnen heller. Så vagnen blev ju genom blöt då jag gick ifrån dagis

Här snart tänkte jag ge honom lite gröt och sen tänkte jag äta nånting också innan dom kommer. Hoppas vädret bli bättre imorgon och i helgen.


Nästa inlägg kommer nog på söndag skulle jag tro, för jag kommer inte ha tid att sitta vid datorn nere hos älsklingen.


Ni får ha det så bra så länge och sköt om er där ute !

Hej så länge !!

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 10:42

Frågan är hur får man igentligen behandla sitt barn?


Jag blir så jävla förbannad när jag får se sånt här, jävla kärring som slår,sparkar, slår med en kudde och nyper sitt barn....

Helt allvarligt man får sån lust att bara klappa till henne!


https://fbcdn-video-a.akamaihd.net/cfs-ak-snc7/v/443323/956/427067070646246_50537.mp4?oh=2a8cd63c7b8047d4feb0000b74c972ac&oe=4FAB8920&__gda__=1336641824_ab1d27db05a50c0cd035fff5e056a607


Visst i deras land kanske man får göra så mot sina barn, men då kan väl de jävla landet se till att ÄNDRA på de då!!!!!!!!!!!!!




Sånt här är fan oacceptabelt!
 All misshadel på barn ska förbjudas i vilket land de än är tycker jag.

Dem som misshandlar sina barn bör åka in på livstid och själva få känna på de deras barn fått känna på!!

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 10:02

 

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 09:27

Idag så vaknade jag vid 8:25 tiden, men Elias hade inte vaknat än.

Jag lät han sova en stund till, så vid 8:40 tiden så väckte jag honom.

Tog upp honom och bytte blöja, pyjamasen fick han behålla på idag.

Bara för att dom skulle ha pyjamasparty på dagis idag och då fick man ha på sig det och ta med sig ett gossedjur, så det fick bli hans favorit hund som han sover med.

Alla barnen på dagis hade pyjamas, även dagispersonalen och en massvis med ballonger fanns där också. Sen då jag hade lämnat honom på dagis så gick jag hemåt, när jag kom hem så åt jag lite frukost, det va riktigt gött. Sen så satte jag mig vid datorn, ovanligt va eller inte.

Tänkte spela lite och sen lägga mig i ett bad, det är också väldigt ovanligt att jag göra eller inte. Sen blir det bara ta det lugnt fram till jag ska hämta honom på dagis. Kanske träffa en vän och diskutera genom en sak som har hänt, men inget bestämt än. Personen skulle höra av sig runt lunch tid, så får vi la se hur det blir. Annars om det inte blir av, så blir det bara ta det lugnt, hehe. Men nu tänket jag spela lite, sen bada. Bloggar nog lite senare skulle jag tro.


HEJ SÅ LÄNGE !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards