Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Försov oss :/

Av Emil Löfgren - 9 maj 2012 09:39

Idag så vaknade jag inte av klockan tydligen, hade på nått sätt stäng av både mina vibratorer.

Sen hade jag inget ljud på heller, för det brukar jag inte ha då jag ska lägga mig för att sova.

Så jag vaknade prick nio, så det va bara att ringa till dagis och säga att vi har försovit oss.

Direkt upp ur sängen för att byta blöja på Elias och sen ta på honom kläderna.

Dock så va det inget fint väder idag att vakna upp till eller så, regn och blåst.

Han va lite grinig idag då vi skulle ta på oss kläderna, men då jag lämnade honom på dagis sken han upp som en sol och ville direkt och leka, det är så det ska vara.

Nu för min del blir det att äta lite frukost och spela lite bilspel.

För ute tänker jag inte vara i alla fall, det regnar och det hatar jag.



Sen tycker jag det är skoj då man kollar på besökstatisktiken och se att jag har haft 140st läsare igår på bloggen, sen en hel del frågor på "frågestunden".

Ni får jätte gärna ställa några frågor, leta efter inlägget som heter "frågestund".

Sen så trycker du på "kommentera", sen fyller du i rutan som kommer upp där.

Jag gillar att få frågor, ni får jätte gärna fråga på.



Nästa inlägg kommer nog nångång under dagen !


Hej så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards