Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

FRÅGESTUND !!

Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 20:14

 

 
 
Tess

Tess

8 maj 2012 20:29

1. Hur kändes det när du fick veta att du skulle bli pappa?
2. Få killar bloggar - vad fick Dig att börja blogga?
3. Följa varandra på bloglovin?

För övrigt har du en grymt fin blogg och en grymt fin och söt son!

http://barbapapafantasten.blogspot.com

Emil Löfgren

8 maj 2012 20:36

Då har jag svarat på dina frågor, inlägget heter "Svar till Tess"

 
Ingen bild

Jagvetint3nu (bdb)

8 maj 2012 20:50

Hur kommer det sig att du ska söka egen vårdnad om din son?
Hur tog din flickvän Johanna att du hade barn? dvs när ni började träffas osv. Eller ja hon kanske har egna barn.
Hur tar hon rollen som "styvmamma"? alltså kan hon liksom sitta och leka med honom en sväng på morgonen och ger dig sovmorgon eller hur fungerar det hos er?
Bor du hemma eller bor du i en egen lägenhet?
Vad jobbar du med?

Ursäkta för mina 100 frågor men är nyfiken ;k

Emil Löfgren

8 maj 2012 21:16

Då har jag svarat på dina frågor, hoppas du fick svar på det du ville och på ett bra sätt.

 
elina,17 och mamma till Nellie

elina,17 och mamma till Nellie

8 maj 2012 21:33

Hur är elias mamma?

http://elinaadele.blogg.se

 
Ingen bild

mtt

9 maj 2012 22:01

det går ju inte att se svaren på frågorna, lösen ju :(
i alla fall, visst var väl elias inte ett år fyllda när han började på dagis? varför började han innan 1-årsdagen om du ändå är arbetslös?

Emil Löfgren

9 maj 2012 22:06

För det finns folk som ej ska läsa det jag skriver.. men lösenordet på alla svar från frågestunden är: taxen .. SKRIV INTE UT DET !

 
Ingen bild

Spång

9 maj 2012 22:11

Hej Emil,
jag undrar om du någonsin ångrar att du blev pappa i så tidig ålder?
Jag menar du hade hela livet framför dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards