Livet som pappa

Alla inlägg under april 2012

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 16:58

Är riktigt sugen på att köpa ny sköt väska till Elias.

Har tre förslag


Dock kostar denna 749:-


 

Denna kostar 99:- och finns på Statium, lutar åt att det blir en sån här


   

Denna kostar 349:- och finns på Statium

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 15:33

Jag och syrran drog iväg vid tolv tiden, för att jag skulle till en och köpa ett tangentbord (Saitek Eclipse 2"), mycket nöjd med det. Sen efter vi hade gjort det så hoppade vi av i knalleland, där det blev att käka mcdonalds, för mig blev det dubbelcheeseburgare och för syrran blev det två cheeseburgare. Sen så gick vi in på H&M och kollade på kläder till Eli,as jag köpte en t-shirt och ett par byxor (bilder kommer längre ner). Mycket snygga faktiskt.

Sen så åkte vi hemåt, direkt då vi gick av bussen va det att promenera till dagis för att hämta Lilleman. Det regnade såklart, så gick dit och hämtade honom och gick hem direkt, det öste ner typ, usch hatar regn. När vi kom hem så va det dags att leka som vanligt.

Han körde omkring med sin gräsklippare det första han gjorde då han gick av sig ytterkläderna. Nu om en stund ska vi äta lite mat, vet inte riktigt vad det bli.

Mos och fiskpinnar funderar jag på, det va faktiskt ett tag sen jag/vi åt det.

Sen händer det faktiskt inte så värst mycket mer idag.


Här kommer bilderna på kläderna jag köpte idag och mitt tangentbord

   




Nästa inlägg kommer senare ikväll, efter jag lagt Elias vid åtta tiden


Hej så länge ! 

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 11:39

Detta gör en väldigt glad då man får reda på det.

Det är tack vare mina underbara läsare att jag kom på en 13e plats i topplistan här på bloggplatsen


 

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 10:47

Idag blir det köpa sig ett sånt här tangentbord, äntligen hittat det billigt


 

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 09:16

Idag så va det faktiskt jag som vaknade först av mig och Elias igen, han vaknade lite senare idag. Klockan hann bli 8:35 faktiskt, fick till och med väcka honom för vi ej skulle missa dagis. Då jag hade väckt honom så va det dags att byta blöja och sen ta på sig kläderna han skulle ha till dagis idag. Snacka om att det va gött väder ute idag, kring 8 grader ute och sol. Då klagar verkligen inte jag. Det gick suveränt att lämna honom idag också. När jag väl kom hem så satte jag mig vid datorn och ringde älsklingen och väckte henne, hon ska till sin kurs nu vid tio tiden, inte sova bort hela morgonen. För min del nu blir det äta lite frukost, sen bege sig ner till pappas jobb kanske och tjöta med folket där. Passa på att vara ute i det fina vädret i alla fall. Om det är så här fint väder så jag hämtar Elias på dagis sen vid två tiden, så blir det vara ute och leka idag.


Nä nu tänkte jag äta lite frukost.

Bloggar lite senare under dagen.


Hej så länge !     

Ovido - Quiz & Flashcards