Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Frågestund igen !

Av Emil Löfgren - 26 april 2012 12:42

Nu tänkte jag dra igång med en frågestund igen faktiskt.

Här kan ni ställa era frågor.

Kan handla om vad som helst och jag försöker svara så gott jag kan.

Mer än så kan jag ej göra.

Finns inga dumma frågor !


   

 
 
Ingen bild

Cate

26 april 2012 13:05

Vad vill du uppnå med din blogg?

Emil Löfgren

26 april 2012 13:25

Svarat nu.
Kika in på bloggen och kolla.
Hoppas du fick riktigt svar på din fråga du ställde.

 
Ingen bild

-

26 april 2012 14:15

Ver Elias planerad?
Hur länge hade du och hans mamma varit tsm?
Hur reagerade du på graviditetsbeskedet?
Bråkade ni mycket och vad sa hon om du klagade på att du alltid var tvungen att gå upp på morgonen osv? (Läste någonstans att du ofta var tvungen att göra det)
Tog du alltså större ansvar i föräldra rollerna?
VAr du med på förlossningen?
Hur upplevde du isåfall den?
Och hur upplevde du spädbarns tiden, var det stor omställning?
Var Elias snäll som bebis?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards