Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Hemkommen ifrån mötet

Av Emil Löfgren - 26 april 2012 12:24

Jaha, då har man precis kommit hem ifrån mötet.
Det gick faktiskt helt okej.

Snacka om att det regnar ute, usch det gillas inte.

Men en sak som gillas är att det redan är 78st som kikat in på min blogg.

Nu blir det att ta sig nått att äta innan man ska hämta Elias på dagis vid två tiden.

Sen blir det ner till BVC för att väga, mäta och ta spruta på Lilleman.

Hoppas han har gått upp som han ska och växt, för sist vi va där va kurvan perfekt.

Det har den varit varje gång vi har varit på BVC, har inte varit några problem.

Idag blir det vaccin också, han brukar vara duktig.

Dock får hans mamma hålla honom då, för jag har enorm sprut fobi.

Sen se dom sätta en spruta i min son, det gillar jag inte att se.

Sen efter besöket där blir det gå hem till hans gudmor och hälsa på en stund, det va faktsikt ett tag sen vi va där och hälsade på nu. Ska bli skoj faktiskt.

Kanske ber henne ta lite bilder på honom som jag kan få, men blir nog inte idag jag får bilderna, om jag inte tar med mig usb-minne så jag får med mig dom. Men inte helt säkert att det blir nått sånt idag. Sen ska jag fråga henne om hon kan passa honom imon en timme, för jag ska till arbetsförmedlingen och där är det jobbchansen imorgon.

Tänker inte direkt dra med mig en vagn dit bland 40 personer typ, känns lite sådär.

Får se om hon kan det eller inte, kan hon inte får jag allt hoppa över det på arbetsförmedlingen. Men nu blir det ta mig nåt att äta som sagt.

Bloggar då jag har kommit hem ifrån dagis, bvc och Elias gudmor.

Då berättar jag även hur det har gått på BVC och så.


Ta väl hand om er där ute mina kära läsare !
Hej så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards