Livet som pappa

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Emil Löfgren - 26 april 2012 23:29

Nu ska jag äntligen lägga mig i ett vaaaaaaaaarmt bad och bara njuta av det varmt vattnet.

Sen efter det blir det lägga sig i sängen för att sova.
Imorgon blir det hel del att göra.
Mer om det kommer imorgon i morgoninlägget jag skrivet.

Ni får allt hålla ut oc vänta tills imorgon.


Godnatt gott folk och sov gött !

Av Emil Löfgren - 26 april 2012 22:45

Haha hittade massvis med bilder från älsklingens kamera


                                                          

Av Emil Löfgren - 26 april 2012 20:42

Idag efter dagis så åkte jag och Elias ner till stan för att gå i lite affärer innan vi skulle till BVC. Då vi väl kom till BVC sen, så lekte han lite först och sen va det dags för kontroll. Vägde honom, mätte längden, mätte huvudet samt tog vaccin spruta. BVC sa att han kan få feber efter den, men inte direkt efter. Kan komma efter en vecka ungefär. Idag så vägde han 12.2kg, 83cm lång och huvudomkrets 49cm. Hon sa att han följer sin kurva jätte bra och det är kul att höra. Han har ej gått upp jätte mycket dock, men det är bara för han rör på sig mycket nu och sringer omkring. Då blir det så sa hon. Men såg jätte bra ut allt i alla fall. Sen då vi hade varit där så gick vi hem till Elias gudmor och hälsade på en stund, där fikade vi lite och Elias åt lite gröt. Sen så va det bus resten av tiden tills vi åkte hem. Det va mycket trevligt att vara där en stund i alla fall, lätta på hjärtat lite gjorde jag också. Det kändes riktigt härligt efteråt faktiskt.

Sen då vi väl kom hem så eller vi kom ej hem så, vi gick till pappa/farfar en stund och hälsade på honom, jag försökte mig på att intstallera The Sims 3 spelen, men det ville sig inte. varför vet jag inte, men ska försöka på söndag igen. Sen när vi väl kom hem till mamma, så va syrran där också. Då lekte Elias med henne en stund innan det va dags för kvällsbad.

Efter kvällsbadet så va det dags för läggdags, han tog vällingen direkt och somnade omgående efter han druckit upp vällingen. Jag satte mig vid datorn direkt då han las i sängen, blir att bara ta det lugnt resten av kvällen. Sitter just nu och tittar på Ice Age 3 på TV4, otroligt bra film, älskar verkligen Sid. Det är verkligen en kopia av mig och det erkänner jag faktiskt. Men han är vekrligen klockren, skrattar alltid åt han.

Blir såklart att lägga sig i ett bad innan man ska gå och lägga sig, en vana.

Kan ju inte bryta min vana direkt, älskar att bada.

Nä nu blir det kolla klart på filmen och sen bara ta det lugnt.

Imorgon blir det bara ta det lugnt, betala räkningar efter tre tiden, mindre kul dock.

Men sen så efter det är gjort så åker jag och Elias till Göteborg, vi blir hämtade faktiskt. Jätte snällt att min svärfar kan hämta oss, så då får Lilleman åka bil som han älskar.

På dagen blir det bara massvis med bus.


Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och sköt om er mina underbara läsare !

Kanske bloggare lite senare, men jag lovar ingeting.


Hej så länge !

Av Emil Löfgren - 26 april 2012 20:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 26 april 2012 13:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 26 april 2012 13:17

Älskar mina hörlurar till telefonen, så underbart gött ljud i dom.
Basen, den ska vi ej tala om.
Otroligt bra.
Det är ett par a-JAYS Four hörlurar med mic för samtal.
Bästa hörlurarna jag någonsin har haft.

 

Av Emil Löfgren - 26 april 2012 12:42

Nu tänkte jag dra igång med en frågestund igen faktiskt.

Här kan ni ställa era frågor.

Kan handla om vad som helst och jag försöker svara så gott jag kan.

Mer än så kan jag ej göra.

Finns inga dumma frågor !


   

Skapa flashcards