Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

25/4-12 - Morsning korsning

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 09:16

Idag så va det faktiskt jag som vaknade först av mig och Elias igen, han vaknade lite senare idag. Klockan hann bli 8:35 faktiskt, fick till och med väcka honom för vi ej skulle missa dagis. Då jag hade väckt honom så va det dags att byta blöja och sen ta på sig kläderna han skulle ha till dagis idag. Snacka om att det va gött väder ute idag, kring 8 grader ute och sol. Då klagar verkligen inte jag. Det gick suveränt att lämna honom idag också. När jag väl kom hem så satte jag mig vid datorn och ringde älsklingen och väckte henne, hon ska till sin kurs nu vid tio tiden, inte sova bort hela morgonen. För min del nu blir det äta lite frukost, sen bege sig ner till pappas jobb kanske och tjöta med folket där. Passa på att vara ute i det fina vädret i alla fall. Om det är så här fint väder så jag hämtar Elias på dagis sen vid två tiden, så blir det vara ute och leka idag.


Nä nu tänkte jag äta lite frukost.

Bloggar lite senare under dagen.


Hej så länge !     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards