Livet som pappa

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Emil Löfgren - 23 april 2012 08:30

Idag så vaknade Elias vid halv åtta tiden och ville ej att pappa skulle sova längre.

Så det va la bara till att vakna till och sen ta upp honom för att byta blöja på.

Sen sätta ner honom så han kunde leka med sina leksaker, som han älskar.

Nu här om en stund tänkte vi äta lite frukost och sen busa igen.

Blir kanske åka till knalleland lite senare idag, inget bestämt riktigt.

Hans mamma kommer hit idag efter hennes skola, för vi ska duskutera om lite saker kring Elias, hur vi ska lägga upp det i sommar och lite såna saker.

Hon vill även byta vecka, så hon har jämna veckor och jag ojämna, det är för att hennes vänner är barnlediga på den helgen hon har Elias och inte barnlediga då hon inte har honom.

Men jag får la se om jag går med på det, jag är väldigt tveksam till det faktiskt.

Men jag har ej bestämt mig riktigt än faktiskt, men lutar åt att ha det som det är nu.

Får la se vad vi kommer fram till då vi har diskuterat.


Nu va det slut tjötat på mig, blir att äta frukost nu.

Sen busa lite med Elias.


Hej så länge !

Ovido - Quiz & Flashcards