Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

En fråga !

Av Emil Löfgren - 22 april 2012 14:07

Vad skulle ni vilja att jag bloggar om, kom gärna med förslag på vad inläggen kan handla om.

Om ni vill veta mer om Elias eller vad det nu är, kommentera gärna eran idé eller tanke.

Har mina små funderingar, men jag vet inte riktigt än.

Det återstår och se vad jag kommer på att skiva om.

Kommer ha frågestund en hel del på bloggen.

Där ni kan fråga vad ni vill och ni får svar på allt.


Ska det vara ett långt inlägg per dag, eller ska det vara några små inlägg om dagen ?
Hjälp mig få mer läsare, det är därför jag undrar vad ni tycker jag ska skriva om.

Ni får jätte gärna länka min blogg till folk ni känner också, så jag får mer läsare.


Skicka gärna denna länk vidare http://elias-2010.bloggplatsen.se , så är ni jätte snälla.

 
 
Johanna

Johanna

22 april 2012 14:22

Jag tycker du ska blogga mer om vårat liv ;)
Och om Elias utveckling vad han kan o sånt :)
Lite om dig själv och sånna saker :) hehe

Tycker du ska ha 3 inlägg om dagen :)
Älskar dig <3

http://www.eyestokillfor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards