Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

22/4-12 - Förmiddags inlägg

Av Emil Löfgren - 22 april 2012 12:39

Idag så vaknade jag och älsklingen vid halv tio tiden, eller rättare sagt jag vaknade då.

Älsklingen väckte jag vid tio tiden, hihi lite elakt dock men men.

Det blev frukost direkt då vi vaknade, sen så satte jag mig för att söka lite jobb.

Tydligen ett måste enligt min soc gubbe, men jag vill verkligen ha ett jobb snart.

Men idag så blir det hemresa för min del, tråkigt dock.

Men jag kommer troligtvis hit på torsdag eller fredag igen, kommer sakna min älskling som bara den, tur att mobilen finns så man kan ringa och smsa. Men snart hoppas jag vi har en lägenhet så vi slipper pendla och vara ifrån varandra. Sen har jag hört talas om att det är rally i Kungälv (Rollsbo), det hade jag velat sett. Men hennes pappa ville ej åka dit och det är en bit att gå och buss dit går konstigt, så får la hoppa över det idag. För jag måste ju åka hem om nån timme, tråkigt nog. Får allt hoppas att denna veckan går fort så jag kommer till älsklingen igen. För på torsdag blir det BVC med Elias klockan 15:00, så blir att åka till Göteborg efter det i såna fall eller så åker vi på fredagen, inget bestämt än.

Nån av dagarna blir det i alla fall.

Nu blir det äta lite glass och massvis med cola sås på.

Skriver säkert ett inlägg senare ikväll skulle jag tro.


  Glöm aldrig att jag älskar dig Johanna Hansson, mest av allt !!  


Ta väl hand om er där ute !


HEJ SÅ LÄNGE !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards