Livet som pappa

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Emil Löfgren - 21 april 2012 23:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 21 april 2012 23:45

Godkväll bloggen !


Idag så bestämde vi oss faktiskt för att åka till Hemmakväll och hyra film och köpa oss lite godis. Så snälla svärfar körde in oss till Kungälv så vi fick hyra oss en film och köpa godis.

Sen då vi väl kom hem ifrån Hemmakväll, så kollade vi först på "kvällen är din". Sen efter det programmet så kollade vi på filmen vi hyrde, det blev ingen mindre än "hopp". Har aldrig sett filmen faktiskt, jag tyckte den va ritkigt bra faktiskt. Den får 10 av 10 möjliga poäng.

Älsklingen tyckte också den va bra faktiskt, men där fick den 9 av 10 möjliga poäng.

Men den va godkänd i alla fall, huvudsaken.

Sen så efter filmen så gick vi in i sovrummet och jag satte mig vid min dator, för att kolla om nån hade kommenterat något på min blogg och det va en hel del. Så då va det bara att starta igång att svara på alla dessa frågor som hade kommit, riktigt kul faktiskt.

Fråga mer bara, det är bara kul att svara på frågorna ni frågar.

Just nu sitter jag och försöker göra mig en ny header till min blogg.

Antingen kommer den ut idag eller så imorgon, men ska försöka jobba på att den kommer ut idag. Är lite orsäker på vilka bilder jag ska ha på headern, men kommer nog på nått snart.

Nu om en stund blir det nog att krypa ner till sängs för att sova faktiskt, känner mig lite små trött faktiskt. För imorgon åker jag hem till tråkiga och trista Borås igen, men finns bara EN positiv sak att åka hem imorgon och det är att jag får min son vid fem tiden.

Sen finns det inget annat positivt med den där staden.

Men blir att åka tillbaka sen på torsdag igen eller fredag, vi får se dag.

Men nu ska jag jobba vidare på min header så den blir klar.


Nästa inlägg kommer nån gång under morgon dagen.


Godnatt på er gott folk, ta väl hand om er där ute !


Hej så länge !!




 

Av Emil Löfgren - 21 april 2012 23:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 21 april 2012 23:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 21 april 2012 20:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 21 april 2012 19:50

Dessa saker hade jag velat haft till min Iphone 4, nu blir det att spara ihop pengar.

 

Skapa flashcards