Livet som pappa

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Emil Löfgren - 19 april 2012 20:05

Här kommer bilderna från då jag och älsklingen va ute och fotade innan det började regna.

Blev väldigt nöjd med många utav bilderna som togs idag.

Blev en del bilder på blommor.

Bara för att älsklingen gjorde det så blev det automatiskt att jag gjorde det också.


                                                   






Av Emil Löfgren - 19 april 2012 10:39

Morsning Korsning !


Vaknade för en liten stund sen, underbart att få sova lite extra.

Idag kommer det inte ske så värst mycket, mer än att vi ska försökaringa till privatägda företag inom lägenheter. Fick en hel del igår av svärmor då älsklingen pratade med henne.

Så blir det att raka av mitt hår på huvudet också, underbart.

Sen vet jag faktiskt inte vad som sker mer idag.

Inget planerat direkt än det jag skrev.


Nästa inlägg kommer nångång under dagen.


Hej så länge !!

Skapa flashcards