Livet som pappa

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Emil Löfgren - 14 april 2012 08:18

Godmorgon, uppe med tuppen !  


Jaha, Elias tyckte jag skulle vakna halv åtta idag. Jag hade inget annat val än att vakna och ta upp honom, då jag hade tagit upp honom va det dags att byta blöja. Då jag hade bytt den ville han direkt ner på golvet för att leka, han satte sig på sin bil för att köra omkring lite.

Nu här snart blir det ta sig nått att äta, se om lilleman vill också äta.

För sen lite senare bege sig till knalleland för att försöka hitta födelsedagspresent till min syster. Får allt se vad det blir, har ej bestämt mig riktigt än. Jag kan ju inte direkt skriva vad jag hade tänkt mig köpa till henne här, för hon läser säkert min blogg och då blir det ej bra. Dom som kommer på kalaset är jag, Elias, mamma, pappa, TIna, kanske min moster och sen en överraskning. Den skriver jag inte ut faktiskt. Som sagt syrran läser nog bloggen.

Men det ska bli riktigt trevligt faktiskt att ha kalaset sen, pappa kommer såklart göra sin grymt goda tacopaj som jag älskar. Sen blir det att mamma gör tårta, men den minns jag faktiskt inte vad den hette. Men den är ganska god den också, men jag får se hur jag äter med tanke på hur min mage mår sen några dagar tillbaka. Men det har faktiskt blivit bättre, men det går i vågor verkligen har jag känt. 

Men hoppas på en förbättring snart.


Nu tänkte jag spela nånting innan vi ska äta lite frukost och sen bege oss till knalleland.

Bilderna jag tar på kalaset kommer upp lite senare på bloggen.


Hej så länge !!



Bild på Elias då han kör omkring med sin bil
   






Skapa flashcards