Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

13/4-12 - Fredag den 13:e

Av Emil Löfgren - 13 april 2012 11:15

Godmorgon på fredagen den 13:e

Idag så vaknade vi vid tio tiden, snacka om att vi va trötta. Det va faktiskt Elias som väckte pappa idag och då jag blev väckt såg jag att det hade hänt en olycka i sängen, så det va bara att ta upp honom ur sängen för att byta på honom och sen byta om i sängen.

Tur va så hade jag tvättat hans sängkläder igår kväll, så det va torrt tills idag.

Nu om en liten stund så tänkte vi faktiskt åka till knalleland för att handla födelsedagspresent till syrran/faster, får se vad det blir. Vet inte riktigt vad hon önskar sig, men jag kommer la på nånting till henne. Så blir det gå där en stund eller två.

Sen senare idag så sker det faktiskt inte speciellt direkt, hoppas det blir fint väder så man kan vara ute i alla fall. Det är ju fredagen den trettonde idag, hoppas det ej händer mig nått.

Brukar faktiskt ha tur på dessa dagar, aldrig hänt mig nått negativt faktiskt och det är jag glad över. Vet många som har råkat ut för massvis med saker på fredag den trettonde.



Nu blir det få sig nått i magen och sen bege sig till Knalleland med lilleman och leta efter födelsedagspresent till syrran, har mina funderingar faktiskt. Får allt se vad det blir.

Här kommer lite nya bilder på Elias

                                                   








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards