Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

12/4-12 - Kvällsinlägg

Av Emil Löfgren - 12 april 2012 20:37

Godkväll bloggen !


Idag har det inte skett så värst mycket, jag va och hämtae Elias vid två tiden, sen så gick vi hem och busade och lekte fram tills vi åt maten vid fyra tiden. Efter vi hade ätit så va det igång att busa och leka igen, sen vid halv sex tiden så kom mamma/farmor hem, då hjälpta Elias henne med att packa ur hennes väska. Det brukar han göra varje gång hon kommer hem. Sen så vid halv sex tiden så gick jag och Elias ut med pappa/farfar en stund för att gunga och busa utomhus. Det va faktiskt riktigt gött väder då vi va ute.

Sen då vi kom in efter ha varit ute i det härliga vädret så blev det en del bus inomhus också, sen så va det dags för lilleman att bada lite. Sen efter badet så blev det välling time och sängdags. Jag satte mig i soffan och framför laptopen och kollar på lyxfällan. Helt jävla sjukt, det fallet dom har nu i kväll så dricker det paret cola för 900kr/mån.

Det är ju helt sjukt verkligen. Sen efter det programmet så blir det kolla på "se upp för dårarna", grymt rolig film faktiskt. Tänkte ta mig nått att äta också, men vet inte rikigt vad det blir för något, ine bestämt mig riktigt än. Sen blir det bara ta det lugnt resten autv kvällen och kolla på filmen och sitta vid datorn lite.


Nästa inlägg kommer imorgon !

Hej så länge !!

 
 
Madde - Mamma till Elias

Madde - Mamma till Elias

13 april 2012 21:18

Hej! Kom in på din blogg.. Verkar vara en härlig blogg och fint namn ni har på er son.. Samma som vi. :)

http://stromgren.bloggplatsen.se

Emil Löfgren

13 april 2012 22:17

Hej!
Välkommen !
Läser du den ofta ?
Jo, det är det finaste namnet som finns.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards