Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

12/4-12 - Solig morgon

Av Emil Löfgren - 12 april 2012 09:29

Godmorgon bloggen !


Idag så hade jag och Elias lite sovmorgon, klockan ringde vid 8:20, men då jag vaknade av att klockan ringde så låg fortfarande han och sov. Så jag tänkte jag snoozar en stund till, så klockan blev 8:40. Då va det dags att väcka den sovande killen för att byta blöja och ta på honom kläder inför dagis idag. Han vaknade och va jätte glad, snacka om morgonpigg människa. Det gick jätte bra att lämna honom på dagis idag också, jag brukar oftast inte ha problem med att lämna honom, men visst det kommer dom dagarna då han ej vill till dagis.

Kom hem från dagis för en stund sen, stod där och pratade med dom lite.

Elias mamma hade bytt tider på dagis så jag fick skriva under ett papper och sen så sa jag till dom att den nya utvecklingssamtals tiden va okej för vår del. Så det blev ändrad till den 2 maj, ska bli kul faktiskt. Nu sitter jag vid datorn och tar det allmänt lugnt och lyssnar på lite musik. Tänkte äta lite frukost snart, får se vad det blir för gott. Idag mår jag lite bättre faktiskt, men jag har fortfarande kramper i magen men inte lite mycket som igår. Jag drack nyponsoppa igår, det kan ha gjort att kramperna dämpade sig lite.

Efter jag har ätit lite frukost så tänkte jag faktiskt spela mitt favorit spel German Truck Simulator och köra lite lastbil, det som jag gillar att göra.

Sen vet jag faktiskt inte vad som sker fram till då jag hämtar lilleman på dagis.

Ska kanske lägga mig i ett bad eller nått, det är inte helt fel faktiskt.


Senare idag så tänkte jag dra igång en frågestund på bloggen, där ni kan ställa alla möjliga frågor och ni får svar på alla frågor också. Så håll koll här på bloggen under dagen.


Hej så länge !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards