Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

8/4-12 - Fint väder

Av Emil Löfgren - 8 april 2012 15:20

God eftermiddag alla blogg läsare !


Idag vaknade jag och älsklingen kring tio tiden, men låg kvar i sängen till elva ungefär.

Sen så gick vi upp för att äta lite frukost, sen så slappade vi vid datorerna en stund tills vi skulle gå ner till pappas jobb för att fixa däcket på Elias vagn. Det har gått sönder, det satt en liten liten ståltråd i den, där va orsaken som gjorde att luften gick ut. Men tur är så jobbar pappar med däck så vi gick dit och efter en stund va det lagat och upp pumpat. 

Jag testade på att leka med deras nya däckmaskin på jobbet också, snacka om smidig maskin. Sen då vi gick ifrån jobbet så passade jag på att fotografera lite, för jag tog med mig kameran ner till jobbet.

Har ej fotograferat med den sen i mars nån gång.

Så här nere kommer lite bilder jag tog idag, kanske inget märkvärdigt dock.

Idag är det faktiskt väldigt gött väder ute, solen sken och det va väder för att gå i shorts och tröja faktiskt. Jag är som jag är, då jag ej blev som jag skulle, haha.

Nu när vi kom hem så satte vi oss vid varsin dator, älsklingen tog min laptop och satte i sin kamera och rensade alla hennes bilder och det va cirka 2219st bilder att gå igenom.

Då har hon att göra en stund kan man säga, tur att jag har min stationära också.

Sitter och njuter av lite go musik och passar på att blogga lite, haha.

Jaha, när jag skulle äta en godis så känner jag något hårt (typ som en sten i munnen), jag spottar ut godisen och så känner jag sen i min mun nått vasst på höger sida. Då hade jag bitit av en del av min tand, inte fan vet jag hur jag lyckades med det direkt.  


Här kommer bilderna ifrån dagens fotografering !

                                                                                       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards