Livet som pappa

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Emil Löfgren - 8 april 2012 21:20

För en liten stund sen så la jag Elias för det va dags för att sova för natten för hans del.

För min och älsklingens del blir det att kolla på tv, just nu kollar vi på Bingolotto Guldkväll.

Snart blir det ta fram dip och chipsen samt colan och hoppas på att det kommer nått bra på tvn. Tog ett par bilder på Elias innan också, dom kommer nedanför texten.


Imorgon så ska jag, älsklingen och Elias ner till pappas/farfars jobb och hälsa på, han ville att vi skulle komma ner dit. Elias gillar att vara där och se alla dessa stora maskiner och däck.

Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som sker efter det, om det är fint väder så blir det vara ute och leka på lekplatsen och fotografera lite. Men det är om det är fint väder.


Elias har fått sig en gräsklippare, han sprang omkring i lägenheten som bara den.

Han älskar verkligen sin nya leksak !


                                     

Av Emil Löfgren - 8 april 2012 15:20

God eftermiddag alla blogg läsare !


Idag vaknade jag och älsklingen kring tio tiden, men låg kvar i sängen till elva ungefär.

Sen så gick vi upp för att äta lite frukost, sen så slappade vi vid datorerna en stund tills vi skulle gå ner till pappas jobb för att fixa däcket på Elias vagn. Det har gått sönder, det satt en liten liten ståltråd i den, där va orsaken som gjorde att luften gick ut. Men tur är så jobbar pappar med däck så vi gick dit och efter en stund va det lagat och upp pumpat. 

Jag testade på att leka med deras nya däckmaskin på jobbet också, snacka om smidig maskin. Sen då vi gick ifrån jobbet så passade jag på att fotografera lite, för jag tog med mig kameran ner till jobbet.

Har ej fotograferat med den sen i mars nån gång.

Så här nere kommer lite bilder jag tog idag, kanske inget märkvärdigt dock.

Idag är det faktiskt väldigt gött väder ute, solen sken och det va väder för att gå i shorts och tröja faktiskt. Jag är som jag är, då jag ej blev som jag skulle, haha.

Nu när vi kom hem så satte vi oss vid varsin dator, älsklingen tog min laptop och satte i sin kamera och rensade alla hennes bilder och det va cirka 2219st bilder att gå igenom.

Då har hon att göra en stund kan man säga, tur att jag har min stationära också.

Sitter och njuter av lite go musik och passar på att blogga lite, haha.

Jaha, när jag skulle äta en godis så känner jag något hårt (typ som en sten i munnen), jag spottar ut godisen och så känner jag sen i min mun nått vasst på höger sida. Då hade jag bitit av en del av min tand, inte fan vet jag hur jag lyckades med det direkt.  


Här kommer bilderna ifrån dagens fotografering !

                                                                                       


Av Emil Löfgren - 8 april 2012 14:54

Har glömt att lägga upp dessa bilder på Elias.

Bilderna kommer ifrån nån gång under mars månad.

Vet inte riktigt vilken dag dock, men inte så viktigt dock.

Har ej rensat min kamera på ett tag, så jag gjorde det idag.

Då fann jag dessa bilder.


             

Av Emil Löfgren - 8 april 2012 01:34

Nattinlägg ! 


Nyss hemkommen ifrån en utekväll med en tjejkompis samt min underbara flickvän.
Vi hade det faktiskt riktigt trevligt, snacka både allvar och hade jätte kul.

Detta får vi göra om igen faktiskt. 
Har ej träffat den vännen på länge dock.

Men nu blir det faktiskt att kolla lite på nätet och sen krypa ner i sängen för att sova så många timmar som helst, för imorgon (senare idag) så kommer min underbara prins till mig.

Det ska bli riktigt kul att få tillbaka honom faktiskt, ha nått att göra på veckorna igen.


Godnatt blogg läsare, nästa inlägg kommer imorgon nån gång under dagen.




GODNATT !! 

Skapa flashcards