Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

7/4-12 - "Glad Påsk"

Av Emil Löfgren - 7 april 2012 11:46

Godmorgon, blogg läsare ! 



Jag och älsklingen vaknade vid halv 10 tiden, men gick upp strax efter tio tiden.

Gött det va att ligga och dra sig lite faktiskt.

Idag kommer det inte ske så värst mycket faktiskt, mamma ska iväg till Kicki och syrran ska med henne. Så för mig och älsklings del blir det bara ta det lugnt idag, inget bestämt här inte. Hade velat åkt till bilmässan på Elmia i Jönköping, men det finns det inga pengar till.

Men jag lägger hellre mian pengar på lastbilsmässan som kommer i sommar istället, lägger pengarna på nått jag verkligen har intresse för. Bilar har jag tappat intresset för lite, det är mycket mer för lastbilar nu. 

Men nu ska jag slita mig ifrån datorn och ta mig nått att äta, älsklingen gnäller om att hon är hungrig så vi får la ta oss nått att äta då.


Ni får ha en fortsatt trevlig påskafton och ta väl han om er där ute !


HEJ SÅ LÄNGE !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards