Livet som pappa

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Emil Löfgren - 7 april 2012 19:34

Gooodkväll, bloggen !


Idag har det inte skett så mycket faktiskt, bara varit hemma och tagit det lugnt.
Som sagt så åkte mamma och syrran till Kicki vid ett tiden, så när dom hade gått så passade jag och älsklingen på att ta ett varmt bad och ha det gött.

Sen efter badet så tog vi det bara lugnt, tog oss nått att äta.

Det blev pommes och kokt korv, men älsklingen orkade inte allt.

Det va precis att jag orkade all min mat också.

Sen så bestlutade vi oss för att gå ner till Ica Maxi för att köpa oss gott gott till programmet vi ska se ikväll och det är "kvällen är din" med Martin Stenmark. Grymt bra program, har följt det sen det började sändas på tvn.

Men innan vi gick ner till Ica Maxi, så gick vi bort till pappa för att hämta lite pengar, jag skulle köpa lite saker till honom då jag ändå skulle till affären.

Så det blev att köpa pommes frites, korv och en påse med nappar till honom.

Så nu har vi kommit hem, nu blir det ta det lugnt fram till åtta tiden, kanske ta och spela lite DIRT 2 innan det börjar, om älsklingen accepterar det, hehe.

Sen blir det bara chilla hela kvällen lååång med massa gott gott samt god dricka också.


Nästa inlägg kommer nog lite senare kväll tror jag eller så kommer det imorgon.

Nu blir det spela lite innan vårt program börja om 20min. 


Ha en fortsatt trevlig påskafton & ta hand om er där ute !!


Av Emil Löfgren - 7 april 2012 11:46

Godmorgon, blogg läsare ! 



Jag och älsklingen vaknade vid halv 10 tiden, men gick upp strax efter tio tiden.

Gött det va att ligga och dra sig lite faktiskt.

Idag kommer det inte ske så värst mycket faktiskt, mamma ska iväg till Kicki och syrran ska med henne. Så för mig och älsklings del blir det bara ta det lugnt idag, inget bestämt här inte. Hade velat åkt till bilmässan på Elmia i Jönköping, men det finns det inga pengar till.

Men jag lägger hellre mian pengar på lastbilsmässan som kommer i sommar istället, lägger pengarna på nått jag verkligen har intresse för. Bilar har jag tappat intresset för lite, det är mycket mer för lastbilar nu. 

Men nu ska jag slita mig ifrån datorn och ta mig nått att äta, älsklingen gnäller om att hon är hungrig så vi får la ta oss nått att äta då.


Ni får ha en fortsatt trevlig påskafton och ta väl han om er där ute !


HEJ SÅ LÄNGE !!

Skapa flashcards