Livet som pappa

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Emil Löfgren - 4 april 2012 19:43

           

Av Emil Löfgren - 4 april 2012 19:28

Godkväll på er mina bloggläsare !

Idag har det fatkiskt inte skett så mycket faktiskt, bara tagit det allmänt lugnt.
Kollat på tv och spelat lite PS2 (FIFA STREET 2), sen så diskade älsklingen också.


Sen så gick vi faktiskt ut en stund och njöt av det hyffsade vädret.
Det sägs att det ska komma snö nu nästa vecka, hoppas jag verkligen inte stämmer.

Sen strax innan fyra tiden så kom hennes pappa hem, då va det dags att gå ner till City Gross och köpa det som fattades till korvstroganoffen. Så idag blev det ris och korvstroganoff, mycket gott faktiskt, blev verkligen mätt efter mitt lass av mat.
Sen efter maten så blev det gå in i sovrummet för att kolla på 112 - poliser på TV4, sen efter det så kom det "sjukhuset" på trean, så vi håller på att kolla på det just nu.
Nu här vid åtta tiden så blir det kolla på säsongets sista Efterlyst, tråkigt nog.
Det är verkligen mitt favorit program. Sen efter de programmet så vet jag faktiskt inte vad som kommer ske., bara ta det lugnt. Sen imorgon så kommer svärmor hit och så ska vi hitta på nånting. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, ska kolla med henne imorgon vad hon vill hitta på och så. Jag har kommit med förslag på att vi kan åka till IKEA och kolla, men det är inte kul alls att åka dit utan pengar. Men men, man måste kunna åka dit för att kolla på saker och drömma sig bort också. Men som sagt vi får se vad som sker imorgon då hon kommer. Hon skulle ringa nån gång på morgonen och se om vi är vakna, så kommer hon nog så fort som möjligt tror jag. Ska bli kul att få träffa henne igen.



Men nu blir det kolla vidare och klart på sjukhuset, sen vid åtta tiden ska vi kolla på Efterlyst och sen bara ta det lugnt. Nästa inlägg kommer nog imorgon, om jag inte bloggare snabbt innan jag lägger mig för att sova sen.





HEJ SÅ LÄNGE !! 







Av Emil Löfgren - 4 april 2012 19:20

Blev grymt nöjd med mitt köp av skor, fina snören som syns köpte jag även till.

Passade grymt bra på skrorna också, min favorit färg.
Har dock inte börjat använda dom riktigt än, men det kommer vilken dag som. 


 

Skapa flashcards