Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

3/4-12 - 22:12 (kvällsinlägg)

Av Emil Löfgren - 3 april 2012 22:12

Gooodkväll !


Idag har jag faktiskt inte hittat på så värst mycket, jag och älsklingen vaknade runt sjut tiden idag. Vi skulle iväg på att viktigt möte tidigt idag. Sen efter mötet så gick vi till McDonalds och drack milkshake och åt cheeseburgare och satt där en stund och tjötade lite.

Sen så gick vi till busshållsplatsen för att ta bussen hemåt, då vi väl kom hem så la sig älsklingen i soffan och somnade ganska fort. Så då passade jag på att spela FIFA STREET 2, blev grymt arg, för det gick ej så jag ville att det skulle göra.

Men till slut så vann jag några matcher.

Sen några timmar efter så vaknade älsklingen, då hon vaknade så kollade vi på tvn lite.

Sen så kom hennes pappa hem och då var det dags att göra oss lite mat, jag va faktiskt kocken idag. Så det blev "avancerad" mat idag, inget mindre än pommes frites och kokt korv. Det va "jätte" svårt att göra det, f*n dessa pommes frites va ju värdelösa.
Billig skit, hädanefter tänker jag köpa det riktiga märket så det blir riktigt gjort.

Men men, det gick ändå att äta, för tallrikarna va helt tomma en stund efter.

Sen så tog jag och älsklingen det bara lugnt, kollade på 112 - poliser och sen vid åtta tiden kollade vi på 112 - på liv och död, två grymt bra program.

Imorgon så kommer mitt favorit program, Efterlyst såklart.

Mer denna kvällen blir det bara ta det lugnt, sen gå och lägga sig för att sova.

Imorgon så ska älsklingen till sin kurs, hon börjar vid tio tiden.
Så jag kommer säkert vakna av hennes väckarklocka vid åtta - nio tiden.

På fredag så blir det åka till Borås, för då får hennes papa sällskap hem till sig.

Så det finns ingen sovplats för varken mig eller älsklingen, så vi får åka hem till mig.




Nä, nu har jag inget mer att skriva om faktiskt.

Så jag tänkte kolla runt lite på nätet och sen lägga mig i sängen för att kolla tv och sen sova.



Godnatt säger jag redan nu, för inlägg kommer mer imorgon.





HEJ SÅ LÄNGE !! 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards