Livet som pappa

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Emil Löfgren - 2 april 2012 21:25

Godkväll gott folk !



Sen sist jag gjorde inlägg så har det faktiskt inte hänt så värst mycket.

Mer än att jag, älsklingen samt svärfar åt god kvällsmat, det blev hasselbackspotatis med kött till mig och kyckling till dom och till det blev det en jätte god beanässås. Det va den godaste maten jag har ätit på länge, jätte länge sen jag åt kött. Så det va efterlängtat.

Sen så efter maten så gick vi ner till affären för att köpa oss nått gott att äta och nåt gott att dricka in för filmen ikväll (Maria Wern). Sista avsnittet för denna säsongen.

Dock så krockar det med mitt program "på bar gärning", grymt kul program faktiskt.

Efter det programmet så blir det bara ta det lugnt, kolla på lite tv och så.

Sen imorgon så blir det städa hela lägenheten.





Kom gärna med tips, idéer och tankar om vad mina inlägg kan handla om.

För jag har verkligen dålig fantasi att skriva om.

Så jag skriver bara vad jag har gjort på dagarna.

Kommer inte på nått annat att skriva om.

Så skriv jätte gärna en kommentar på detta inlägg om tankarna ni har omkring detta.





Godnatt säger jag nu, för jag bloggar nog inte mer idag.
 


Av Emil Löfgren - 2 april 2012 16:02

WHOOOOOOPS !!


Har ej bloggat på ett par dagar nu. Fick in en rutin innan att blogga varje dag, men nu har jag tappat det igen. Skärpning tycker jag.



Men i alla fall.




I helgen så har det faktiskt inte hänt så värst mycket, jag och Elias åkte till älsklingen redan i torsdags och stannade tills söndag. Igår så va det dags att lämna Elias till sin mamma. Han blev väldigt ledsen då pappa skulle gå, tråkigt att det ska bli så faktiskt. Men men får hoppas denna veckan går fort så jag får tillbaka honom igen, för det är verkligen tomt utan honom på veckorna då jag inte har honom. Men ändå lite gött att få egen tid också.

Det är ganska krävande att vara ensamstående pappa till en ett och ett halft årig pojk.

Det är verkligen 24 timmars jobb i 7 dagar. Jag ångrar inte en sekund att jag blev pappa till denna sonen jag har, det är verkligen världens underbaraste unge asså. Det är många som smälter då dom ser honom ute och så. Han är verkligen en lugn kille av sig, i alla fall då han är hos mig. Mitt liv har verkligen förändrats sen jag blev pappa, livet känns mer värt att leva för än vad det va innan jag fick honom. Ni får jätte gärna komma med idéer, tips och förslag på vad jag ska skriva om på min blogg. För jag kommer knappt på själv vad jag ska skriva.


Men nu ska vi ner till City Gross och köpa kattmat till Diesel.

Sen bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen.



HEJ SÅ LÄNGE !! 






Skapa flashcards