Livet som pappa

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Emil Löfgren - 26 mars 2012 10:49

Yo yo, morsning korsning !


Först så vaknade Elias vid halv sex tiden och ville inte somna om, så jag la honom i min säng och tänkte att han kunde sova där, men nepp det ville han inte heller. Så jag testade att lägga honom i sin säng igen, han gnällde lite. Då passade jag på att gå upp och göra en välling till honom och så vips så somnade han efter han druckit upp vällingen.
Jag vet inte om han va över trött eller om han va hungrig, han somnade i alla fall om.

Sen så vaknade han vid nio tiden igen, då ville han upp och leka med sina leksaker, så det va bara att at upp honom, byta blöja på honom och sen sätta ner honom på golvet så han fick leka lite. Idag så sker det faktiskt inget speciellt, mer än att vi kanske ska ner till stan för att träffa Emelie, Tifa och Jolene en stund. Får la se om det blir av eller inte.
Det ser ut att bli riktigt fint väder idag faktiskt, vaknade av solen sken in i alla fall.

Men det är inte lika varmt som det har varit dom senaste dagarna, men denna veckan skulle det komma lite lägre tempraturer. Bara det är sol och inte det regnar så går det vara ute utan problem. Blir kanske åka till knalleland om en stund eller nått, innan vi ska träffa dom. För hon skulle första iväg och fika med en kompis vid halv tre tiden. 

Annars sker det inget speciellt idag. Kanske gå ner till pappas jobb och hälsa på.

Nån dag i veckan så blir det åka till Leos Lekland med Elias.

Vi skulle åkt dit igår, men det blev aldrig av. 

För Niklas kunde inte komma för hans bussar gick väldigt konstigt, så han kommer nån annan dag i veckan, troligtvis torsdag eller fredag. Vi får la se vilken dag det blir.


Nu blir det äta lite frukost för min och Elias del, han ska få gröt till frukost.


HEJ SÅ LÄNGE ! 

Ovido - Quiz & Flashcards