Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

25/03-12 - 10:34

Av Emil Löfgren - 25 mars 2012 10:34


Morsning korsning !


Finns inget bättre än att vakna upp bredvid min solstråle och sen ha solen skinande in genom fönsterna. Vi vaknade runt halv tio tiden, av min väckaklocka jag satt igår innan jag somnade.

Satte den för att vi ej ska sova bort hela dagen.

Nu blir det äta frukost och sen göra sig i ordning för att gå ut i det fina vädret och sen gå ner till pappas jobb för att hälsa på och kanske hjälpa honom lite.

Sen vid ett tiden så kommer pappas skatt till mig, jag får honom ytterligare en timma tidigare, haha. Jag har verkligen inget emot det, för jag vill ha han så mycket jag bara kan.

Sen strax efter jag fått honom så blir det bege sig till Leos Lekland för att möta upp Niklas & Mia samt deras barn och då blir det vara där i ett par timmar så ungarna samt vi föräldrar får leka av oss lite, jag kommer fan bli som en unge där inne. Det är grymt kul där, syrran följer med troligtvis och följer hon med så kommer hon fotografera och dom bilderna kommer upp så fort jag har tid att föra över dom på datorn.

Det ser ut att bli fint väder hela veckan, så då blir det vara ute med Elias mycket och fotografera, jag passar verkligen på då det är så här fint väder att vara ute med honom.

Jag älskar då det är så här fint vår väder, då är jag på glatt humor varje dag om inget har gått emot mig eller så.

Efter jag har ätit frukost så tänkte jag spela lite DIRT 2 innan jag drar mig till pappas jobb och hälsar på.

Nu blir det frukost.


 

Hej så länge !





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards