Livet som pappa

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Emil Löfgren - 23 mars 2012 19:15

Godkväll bloggen !


Idag har det inte skett nått märkvärdigt faktiskt mer än att älsklingen har varit på sin kurs som vanligt. Jag och hennes pappa körde henne dit i morse och sen hämtade vi henne då hon slutade. Då hon slutade sin kurs så åkte vi direkt ut till henne farmor och farfar och fikade i det fina vädret. Jag och älsklingen spelade lite fotboll på deras veranda i det soliga vädret som har varit idag. Det har verkligen varit kanon väder idag, den varmaste dagen på grymt länge, i solen hade vi 30 grader på deras veranda. Jag klagar verkligen inte då det är såna där tempraturer, men dock så hade jag jeans på mig, nackdelen dock, men men.

Om det är så här fint väder i helgen och nästa vecka så åker shortsen på utan tvekan.

Resten utav denna kvällen så blir det ta det lugnt, åt nyss kebabtallrik och älsklingen åt pizza.

Om en liten stund blir det ner till City Gross för att köpa oss kärleks drycken COLA, ett måste en fredagskväll. Utan cola blir jag galen, det tror jag inte älsklingen vill att jag ska bli.

Just nu så sitter jag på Facebook och tjötar med min bästa killkompis NIklas, skönare snubbe finns det inte i världen. Han kan man snacka med om allt verkligen, så en ÄKTA vän ska vara. Hoppas verkligen våran vänskap håller länge, den har hållt nu i 2-3år om inte lite mer, vi har haft grymt kul under denna tiden och hoppas på mer roliga stunder tillsammans.


Nu får det vara slut tjöta och gå ner till City Gross för att köpa min efterlängtade COLA, sen bara ta det underbart lugnt ikväll / helgen och bara njuta av tiden med min underbara älskling.



Så här ska en riktig bak se ut på en husvagn !


 

Ovido - Quiz & Flashcards