Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

21/3-12 - 11:14

Av Emil Löfgren - 21 mars 2012 11:44

Väckarklockan ringde halv nio tiden idag, älskligen satte klockan för hon ska ju till sin kurs som börja vid tio tiden. Så jag tänkte jag ligger la inte kvar här, för somnar jag om så sover jag bort hela dagen, så jag pallrade mig upp och det va gött att vara upp i en bra tid.

Jag sover sällan bort dagarna nu för tiden faktiskt, längsta jag har sovit på länge är till elva tiden. Då la jag mig väldigt sent men ändå.

För en stund sen så kom jag ur duschen, va riktigt gött att få dscuhat av sig lite.

Man känner sig soim en helt ny människa av att få lite vatten på sig och så, haha.

Resten utav denna dagen blir bara ta det lugnt, kolla lite jobb och såna där saker.

Ser ut att va hyffsat fint väder ute idag, men inget väder att vara ut i så.

Ska bli fint nu i ett par dagar om det nu stämmer, upp mot 11--13 grader.

Om det är så fint väder så ska jag försöka passa på att vara ute så mycket som möjligt.

Jag har hittat mig mitt favorit spel nu på mobilen, det heter Rumble och man ska bilda massa ord. Man får en massvis med ord och där efter ska man försöka hitta så många ord som möjligt bland dom bokstäverna man fått och man har 2 minuter på sig.

Det är grymt kul faktist, blivit riktigt beroende. Detär Niklas fel, för det va han som fick mig att spela det och han tipsade mig om det. Men tack Niklas för det, du har hittat min drog hahahahahaha. Wordfeud är ingenting om man jämför med detta, Rumble är mycket bättre än Wordfeud om jag får säga vad jag tycker.

Om ni som läser min blogg har Rumble på eran Iphone, lägg till mig då ( Emil-Löfgren ) !!


Nä nu blir det ta sig nått att äta faktiskt, vet inte vad det blir.

Blig nog bara yougurt och en macka.

Uppdaterar nog med ett inlägg lite senare om jag har lust.


HEJ SÅ LÄNGE !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards