Livet som pappa

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Emil Löfgren - 14 mars 2012 11:19

Jag blev grymt nöjd med denna bilden faktiskt, skulle kunna förstora den.


 

Av Emil Löfgren - 14 mars 2012 11:17

Nu hade jag faktiskt tänkt mig att spela lite DIRT 2, bästa spelat !


     

Av Emil Löfgren - 14 mars 2012 09:23

Dagen börjar med att Elias väckte mig vid halv åtta tiden, han tyckte inte jag skulle sova mer. Sen så satt han och lekte i sin säng en stund, sen så tog jag upp honom för att byta blöja och ta på honom kläderna han skulle ha på sig då han gick till dagis.

Sen så satt vi och lekte lite på golvet, vi byggde lite lego och körde bil.

Sen va det dags att ta på sig yttekläderna och sen bege sig till dagis, det va lite små kyligt ute idag, men ändå va det gött faktiskt. Nur är i alla fall lilleman lämnad på dagis och det gick jätte bra som dom andra gångerna. För min del blir det att äta lite frukost, sen funderar jag faktiskt på att lägga mig i ett vaaaarmt bad, ovanligt va, haha. Sen blir det bara ta det lugnt, kolla lite jobb och såna där saker. Juste jag ska ner till tidpunkten i stan och registrera mitt busskort och sen kolla hur mycket jag har på mitt kontoladdningskort.

För troligtvis imorgon så åker vi till Göteborg, men då har jag så snäll svärmor så hon kanske kommer och hämtar mig och Elias i Borås, älsklingen skulle ringa henne idag efter hon kommer hem ifrån sin kurs. För på lördag ska vi på kalas hemma hos dom, för då fyller lille Pontus år faktiskt, så vi ska dit och fira honom jag, älsklingen och Elias. Ska bli riktigt kul att få träffa dom igen, storm trivs med dom faktiskt.

Idag är hennes första rökfria dag, hoppas detta kommer gå bra, för hon kommer få en belöling om hon håller sig länge, hur länge vet jag inte ritkigt än. Men detta ska bli intressant och se om hon klarar, jag blir riktigt stolt över henne om hon klarar mer än 2 rökfria månader. För hon kommer ju spara pengar som bara den. Hoppas verkligen hon klarar av detta nu, håller alla tummar och tår jag har.



Nä, nu ska jag släppa datorn en stund och gå och göra mig lite frukost.

Sen efter det blir det spela lite DIRT 2 och sen lägga sig i det vaaaarmt badet och njuta.


Hej så länge !

Skapa flashcards