Livet som pappa

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Emil Löfgren - 13 mars 2012 10:32

Det va gött med lite frukost faktiskt, nu blir det ner i ett varmt bad och bada njuta av det varma vattnet. Sen efter badet blir det nog ut i det fina vädret förhoppningsvis.





Dagens låt !!!!

 

Av Emil Löfgren - 13 mars 2012 09:34

Idag så väckte Elias mig vid 7 tiden, gött att gå upp så tidigt faktiskt.

Då vi gick upp så bytte jag blöja på Elias, sen ville han ner på golvet och leka.

Sen så efter en stund så satte vi oss vid tvn och tittade på lite barnprogram.

Sen vid halv nio tiden så satte vi oss för att äta lite frukost, det blev macka med ost och mjölk för Elias del, för min del blev det en macka med ost.

Sen så va det dags att lämna honom på dagis, det gick jätte bra att lämna honom faktiskt.

Det va ju helt underbart väder redan så tidigt på morgonen, så idag går dom säkert ut på dagis. Dom hade tydligen varit på Borås Djurpark för nån dag eller vecka sen, kom inte riktigt ihåg vad det stod på lappen jag fick med mig hem. Dit ska jag ta med honom till sommaren tänkte jag och lite andra äventyr. 

Nu för min del blir det ta och äta en lite större frukost, det blir yougurt och flingor, 

sen blir det lägga sig i ett varmt bad faktiskt och bara njuta.

Sen får jag se vad som sker, tänkte faktiskt ringa till Håkans Trädgårdstjänst här i Borås och kolla om dom har läst min ansökan jag gjode till dom för ett par veckor sen.

För det hade varit det perfekta jobbet för mig faktiskt nu inför vår/sommaren, köra runt och klippa grästmattor med åkgräsklippare.

Jag gillar ju köra fordon så, det är nog perfekt jobb för mig kanske.

Skapa flashcards