Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

12/3- 11:48

Av Emil Löfgren - 12 mars 2012 11:48

Då har jag & Elias varit och handlat hem lite mat och sådana saker.
Det va härligt väder ute idag faktiskt, riktigt varmt och gött.
Nu blir det strax gröt för Elias del och för min del blir det att kolla på lite tv och ta det lugnt, för efter han har ätit gröt blir det sova en par timmar förhoppningsvis, för han är ej trött just nu ser jag.
Han springer omkring och leker som bara den här hemma, så får la se om jag får honom att somna sen.
Han blir på bättre humör om han sover ett par timmar, det kan räcka med en timma, bara han får lite sömn på dagen så.
Imorgon är det dags för dagis äntligen, han va ju inte på dagis sist han va hos mig.
För då hade han ju feber hela veckan, inget kul alls för honom.
Nu är han pigg som bara den och busar för fullt, så det ska vara.


Tog en bild på Elias ute i vår vädret.

 



Snacka om gött väder ute idag, samt tisdag och onsdag också. Men sen ser det ej ut att vara fint, men graderna ser bra ut.
 — i Borås, Sweden.
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards