Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

12/3- 08:07

Av Emil Löfgren - 12 mars 2012 08:07

Idag "ringde" klockan kring 7:15 tiden och då va det nån som stod upp i sängen och skrattade åt mig då jag vaknade, haha. Han är för go min son, sen så höll han på att kasta ut alla sina gossedjur han har i sängen också. Så det va ju bara för min och plocka upp dom sen.

Sen då vi väl kom upp så va det att byta blöja och ta på honom kläder han ska ha idag.

Idag skiner solen verkligen, känns att blir riktigt gött väder ute idag.

Så det blir att ta på Elias här om en stund och gå ut i det fina vädret och ta en promenad, sen blir det ner till Ica Maxi för att handla hem lite saker som behövs. Sen blir det gå till Lernia och träffa Robin och få ett ram minne till min dator. 

Så då kommer jag få 1.5gb ram mer och sammanlagt blri det 3.5gb ram i min dator, helt lagom faktiskt. Sen ska vi faktiskt inte göra så värst mycket mer, får la se vad dagen leder oss till. Får la se om syrran vill följa med oss ut sen också, man ska ju passa på att vara ute i det fina vädret då det äntligen är här. Hoppas det stannar så här resten av året, det får jätte gärna blir lite varmer också, men det kan komma till sommar månaderna.


Nä, nu ska jag och Elias äta lite frukost och sen ta på oss för att bege oss utåt.

Hej så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards