Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

10/3-12 - 01:16

Av Emil Löfgren - 10 mars 2012 01:16

Natt inlägg !


Har haft en helt underbar kväll tillsammans med världens underbaraste flickvän, vi har kollat på Ice Age 2 och ätit godis samt god kvällsmat. Sen så bläddrade vi över till en annan kanal, minns inte riktigt vilken det va men där va det en grymt bra film. Filmen hette Fired Up, grymt bra komedi faktiskt, den rekommenderas för dom som gillar amerikansk komedi. Vi tyckte i alla fall att den va bra. Jag har faktiskt sett den innan kom jag på en bit in i filmen, för jag kände igen den mer och mer.


Imorgon blir det en lugn dag för vår del faktiskt, på kvällen blir det dock lite mer ös.

För då blir det kolla finalen på Melodifestivalen, hoppas hoppas hoppas verkligen Dead By April går vidare till stora finalen. Dom är ju lätt bäst i Melodifestivalen. Dom kommer lätt få min(a) röst(er) imorgon, utan tvekan. För det är dom som ska vidare, är bara så.

Snälla folket som läser detta, rösta på DEAD BY APRIL !!
Gör bara de !

Eller så tycker jag faktiskt Danny ska gå vidare också, för hans låt och framträdande är grymt bra. Han eller Dead By April, men jag vill mest att Dead By April går vidare.


Nu är det ej långt kvar tills min underbara son kommer tillbaka till mig efter ha varit hos sin mamma i en vecka, jag har verkligen saknat han alla dagar jag har varit utan honom.

Det är inte allt kul att vara ifrån honom så länge som jag är, en hel vecka. Det känns som en evighet verkligen, det handlar om 7 dagar. Men för mig känns det som 700 dagar typ.

Om jag fick välja så hade jag jätte gärna velat haft han på hel tid, fatta så underbart det hade varit att få ha det så. Jag hade verkligen mått bra då, jag mår bra då jag har honom nu också. Men mycket bättre om jag hade han på hel tid och varje dag, 365 dagar om året. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få han på hel tid.


En liten text till min sjukt underbara flickvän !

I din närhet är allt underbart, du gör mig verkligen lugn och trygg.

Du får mig att sväva bland molnen verkligen.

Har aldrig träffat nån så underbar tjej som du älskling.

Du vet verkligen vad ge är och vad ta är.

Du vet vad rättvisa är, bortsett mot andra inte vet. (nämner inga namn så är ingen glömd)

Du får mig verkligen att må toppen varje dag jag är med dig.

Jag skulle aldrig vilja förlora dig, jag ska vara dig trogen ända tills döden skiljer oss åt.

För du är verkligen kvinnan i mitt liv, den kvinna jag vill bilda familj med, förlova mig med, flytta ihop med och gifta mig med.

ALDRIG någonsin känt så här för nån tjej jag varit tillsammans med, visst jag kanske har sagt så till nån annan. Men till dig menar jag verkligen 100% med det jag säger och så.

Det är just DIG jag vill dela resten utav mitt liv med.

Jag vill dela glädje och sorg med dig.

Jag vill dela ALLT med dig.

En sak jag verkligen gillar/älskar, det är att du går så bra ihop med Elias.

Jag ser verkligen hur han  lyser upp då han ser dig och hur du lyser upp då du ser honom.

Det gör mig verkligen glad att det funkar så bra som det gör mellan er två.

Det är väldigt viktigt i ett förhållande, att det ska passa mellan tjejen jag är tillsammans med och min son jag har.
För er funkar det 100%, han lyssnar på dig då du säger till och allt sånt.

Du kommer bli den bästa och den vackraste mamman till våra barn i framtiden.

Den mamman som vet vad rättvishet är och vad jämnställdighet är.

Detta jag skrivit nu, det kommer ifrån botten av mitt hjärta och jag menar vart enda ord.

Jag älskar verkligen dig Johanna Hansson, mest i hela världen ! <3
KVINNAN I MITT LIV, DET ÄR DU !!




LÄTT BÄSTA LÅTEN EVER !
MED BÄSTA BANDET OCKSÅ !


Godnatt gott folk, nu blir det gå och lägga sig och sova gott brevid världens bästa tjej.

Skriver nog inlägg imorgon nån gång under dagen.

Hej så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards