Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

7/3-12 - 18:12

Av Emil Löfgren - 7 mars 2012 18:11

Mys dag !


Idag då älsklingen kom hem efter sin kurs vid tre tiden, så fanns det en bukett med tio röda rosor på köksbordet och ett litet kort med lite ord i och en kexchoklad, för det vet jag hon älskar.

Hon blev faktiskt jätte glad och lycklig, det va de som va meningen med saken.

Sen så kom hennes pappa hem och vi drog typ nästan på direkt och köpte oss pizza, nu har vi precis ätit oss mätta och belåtna. Det va riktigt gott faktiskt, va ett tag sen sist.

Nu blir det bara ta det lugnt resten utav kvällen, just nu för tillfället så tittar vi på 112 - på liv och död sen vid 20:00 så blir det kolla på vårat favorit program, Efterlyst såklart.

Jag har följt det ett antal år, kommer aldrig att sluta titta på det.

Jo den dagen då de slutar sända det, men det kommer ju ta tid.


Härligt att älsklingen är ledig imorgon, undra vad vi ska hitta på då.

Hoppas det händer nått skoj, så vi inte bara sitter hemma.

Det sägs att det ska bli snö, det hoppas jag verkligen inte det ska bli.

Nu ska våran vara här och inte snön, det har gjort sitt. Nu välkomnar vi snön istället.



Ju mer jag kollar på EMEK lastbilsmodeller, vill jag bara köpa och börja bygga.

Funderar på att byta kapell på den lastbilen jag har hemma nu, bil o släp.

Den har för tillfället gul/svart kapell, vet inte riktigt vad jag vill ha på den.

Hytten är gul/svart, så måste ju passa den såklart.

Chassit är svart, så till den passar vilken som, men hytten ska även passa ihop med färgen. Sen blir det köpa lite små delar till den också, så som extra ramp med lampor och kanske nått annat smått och gott. Har en hemsida där jag ska kolla på såna saker, detta är verkligen mitt intresse. Visst det kostar en del, men det får man spara ihop till.

Men blir kanske köpa sig en ny EMEK modell också snart, vill göra en samling på dom.

Ha ett tio tal kanske om inte mer, brinner för detta intresse så.

Nedanför kommer lite bilder på EMEK lastbilsmodeller exempel.


TRYCK PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DOM STÖRRE !!


                                                                                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards