Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

6/3-12 - 21:32

Av Emil Löfgren - 6 mars 2012 21:32

Slapp dag !

Idag har det faktiskt inte skett så överdrivet mycket faktiskt, bara tagit det lugnt. Även kollat runt lite på lägenheter på nätet, men det fanns inte många tvåor lediga där inte.

Vill ju bo i närheten av Borås eller i Borås, Elias har liksom sitt dagis där vi bor nu.

Vill ej bo långt ifrån det, men ändå inte där jag bor nu.

Efter jag kollade lite lägenheter så slappade vi vid tvn och tog det allmänt lugnt.

Vi lagade mat lagom till Rogge kom hem, älsklingen pappa. Det blev pommes frites och korv.

Mycket mycket gott, älskar pommes frites med korv, min favorit efter tacos.

Sen så tjötade vi med honom en stund, sen så gick vi in i sängen och la oss där för att kolla på Big Brother på TV4play, gött att Jessica åkte i söndags. Sen så hoppas jag verkligen Hannah W åker ut, hatar henne mest av alla där inne. Hon förstör hela jävla programmet, dom som är bäst är Amandus, Camilla, båda Hanna (INTE HANNAH W !).

Sen så gick vi ner till City Gross och köpte oss lite gott gott, det blev cola så klart.

Det är ett måste för mig så klart, det är en drog för mig.

Skiter i vad folket säger om att det är onyttigt och vad det nu är.

Men va fan är det så jävla nyttigt och bra att röka då eller, NE det är det fan inte.

Alla har vi olika beroende saker och cola är mitt beroende.

Kommer alltid att dricka cola, jag har sakt till min mamma, den dagen hon slutar röka så slutar jag dricka cola. Jag vet mycket väl att hon inte kommer sluta röka bara så där och då kommer jag inte heller göra det.


Ojoj slut tjötat om det, blev bara att jag drev vidare på den saken.

Men resten av denna kvällen blir det bara ta det lugnt och kolla lite tv och sånt.

Sen då vi kollar klart på tvn så ska vi kolla på avsnitten vi har kvar på Big Brother.


HEJ HEJ, ha en fortsätt trevligt kväll !   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards