Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

5/3-12 - 19:24

Av Emil Löfgren - 5 mars 2012 19:24

Kom för en stund sen hem ifrån stan (nordstan), där har jag gått runt med Niklas, Emma och älsklingen i ett par timmar. NIklas den apan tecknade ett abonnemang på TELE2 och fick sig en iPhone 4s 16gb vit och jag blev sjukt jävla avundsjuk på honom då.

Nu är jag ute efter att försöka få iväg mina telefoner till nån ny person, har ju två iPhone 4 16gb svart med 3 abonnemang. Surt är att abonnemangen går ut 10 Mars 2013 på ena abonnamanget och det andra går ut 14 Mars 2013, grymt surt.

Men hoppas det finns nån som vill ta över nån av dom, kontakta mig om ni är intresserade.
Skicka iväg ett mail till Emil.Scania.Lofgren@live.se


Sen så va vi och fikade då vi va i stan också, mycket trevligt faktiskt. Satt och tjötade om allt möjligt och hade allmänt trevlgit faktiskt, mycket trevligt om jag själv får säga det.

Sällan man sitter på ett fik så länge och tjötar om allt möjligt, för min del brukar det vara att jag äter upp det jag köpt och sen typ går strax efter det. Men idag satt vi där säkert 45min minst och tjötade samt fikade.


Nu resten av denna kvällen blir det ta det lugnt, ner till City Gross och lämna in KENO och se om man har vunnit nått, men det tror jag verkligen inte på. Sen vid åtta tiden blir det kolla på familjen annorlunda eller sofias änglar, får la se vad älsklingen vill se på.

Så blir det lite gott gott också, ett måste typ haha.


Hejdå gott folk, får se om jag bloggar innan jag lägger mig ikväll/natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards