Livet som pappa

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Emil Löfgren - 4 mars 2012 18:00

Tjena Tjena ! 


I helgen så har jag och Elias varit nere i Göteborg som jag skrev i förra inlägget.

Vi har haft en kanon helg där och massa mys och massvis med bus.

I lördags kväll så tittar jag och älsklingen på Melodifestivalen (andra chansen), ett bra band gick vidare och en värdelös och äcklig/vidrig person gick vidare.

Det stod mellan Sean Banan (min favorit) och äcklig Torsten Flinck, såklart går äcklet vidare. Fan så jävla sura vi blev hemma då, men Top Cats (mina andra favoriter) gick vidare, men tur är att Dead By April redan är med i finalen i Globen. Hoppas verkligen dom tar hem hela skiten och vinner finalen. Jag ska såklart kolla på finalen fast äcklet är med. 
Han får bara inte gå vidare, då börjar jag fan undra vad folket tänker med.

Han passar verkligen inte in där, han och Björn eller vad han nu hette.
Som "sjöng" mirakel, värdelös människa och låt verkligen.

Han sjöng inte den, han pratade igenom hela låten. 

Sen idag söndag har vi verkligen inte gjort nått speciellt, vaknade vid 9 tiden och gick upp och käkade lite frukost och sen lekte med Elias. Sen vid ett tiden så åkte vi tåger in till Göteborg och gick i Nordstan en stund innan våran buss gick till Borås. Sen då vi kom till Borås så gick vi först hem med sakerna hem till mamma, sen så gick vi över till pappa och hälsade på honom fort innan vi skulle lämna Elias till sin mamma. Nu sitter jag här helt ensam utan honom, saknar honom som fan redan. Men tur att jag har min älskling här, så jag inte är allt för ensam. Kommer sakna min älskling hela veckan, kommer inte få träffa honom först än nästa söndag. Det kommer kännas som en evighet. Tur att jag åker ner till älsklingen nu ikväll och stannar tills nästa söndag. Hoppas veckan går fort så jag får tillbaka honom igen, känns verkligen tomt utan honom på veckorna jag inte har han.

Nu tänkte jag faktiskt passa på att spela lite DIRT 2 innan vi käkar och sen beger oss ner till Göteborg igen. Där jag stannar kvar i veckan.

Tänkte ta med mitt Playstation 2 och spela det i veckan då älsklingen är på "kurs", som hon måste gå på som Arbetsförnedrings idioterna säger. 

Ovido - Quiz & Flashcards