Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

1/2-12 - 12:47

Av Emil Löfgren - 1 februari 2012 12:47

Tjena tjena !

Idag har jag och älsklingen varit på kontoret och pratat med dom om situationen som är just och så fort det kommer in en lägenhet ledig här uppe på Kristineberg så ska jag höra av mig till henne genast.

För jag hamnar långt ner i deras listan bland sökande, bara för jag inte har eget kontrakt här uppe längre.

Men hon är jätte bra där på kontoret, hon förstod våran situation, för vi berättade den för henne.

Så känns riktigt bra faktiskt, hoppas det bara kommer in massvis med tvåor nu så jag kan söka dom och sen höra av mig till henne.

Jag skrev lite kort om mig själv och min situation på deras hemsida nu, så nu gäller det att håll jag tummarna på att det dyker upp en tvåa/tvåor så fort som möjligt. 

Hon sa att det kommer inom kort in en del tvåor lediga, kanske redan från och med fredag.

Då ska jag in på deras hemsidag på fredag och kolla, ska hålla mig uppdaterar om det nu verkligen.

För situationen som är nu pallar jag inte med längre faktiskt, tar på en verkligen.

Så nu ber jag nästan till gud att jag kan få en lägenhet, så det kan bli mycket bättre situation är vad som är nu.


Nu om 45min så blir det att gå till dagis och hämta Elias, sen ner till stan en stund. 
Sen så åker älsklingen hem idag, jag kommer få ett rent helvete då jag kommer hem.

Bara för älsklingen stannade här från igår, pallar ej med denna situation längre asså. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards