Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

27/12-12 - 18:48

Av Emil Löfgren - 27 januari 2012 18:48

Godkväll gott folk. Jag och älsklingen vaknade runt tolv tiden idag, blev alldeles för länge faktiskt. Inte konstigt då man kom i säng runt halv fyra tiden, vi hade varit med en kompis på statoil och käkat, han ville ha sällskap efter jobbet. Så vi drog dit vid två tiden och va hemma strax efter tre. Så det va bara direkt i säng då man kom hem. Så då vi vaknade i förmiddags så hoppade jag in i en dusch, gött va de. Sen så slöade vi bara i mitt rum, sen vid fyra tiden så frågade mamma oss om vi kunde åka med henne och syrran och hjälpa till att storhandla, så visst kunde vi det. Det va rena rama kaoset på Ica Maxi i Borås, aldrig sett så mycket folk där. Börja ju undra om det va storhandling inför julen eller nått sånt liknande, för det va enormt mycket folk och mycket folk man kände också. Sen så krånglade både min och mammas scanningsaparat, så fick gå och be om en ny. Våra la bara av helt plötsligt, men fick nya i scanningskassan. Det blev en hel del att handla faktiskt, billigt godis hade dom idag också. Så mamma köpte sig 2kg godis, älsklingen köpte kring 1.8kg godis och syrran köpte också men minns ej hur mycket. Men det är enormt billigt verkligen, 2.90kr/hg Så man får verkligen passa på då det är billigt. Nu resten utav denna dag blir det bara ta det lugnt, nu tänkte jag spela lite German Truck Simulator faktiskt och älsklingen sitter med min mobil i handen och jag kan gissa på att hon är inne på facebook om jag känner henne rätt. Kvällsmaten idag blir TACOS, mums mums. Efterlängtat verkligen, visst det va ej länge sen jag åt de, men det är så förbaskat gott. Skulle nästan kunna leva på bara de. Sen blir det nog kolla på en och annan film ikväll och bara koppla av och ladda batterierna inför imorgon kväll. Då blir det discobowling med Natalie och Carro, jag kommer slå dom alla. Blir att gött gäng, dom tre godingarna ska man umgås med en kväll, det ska bli grymt kul faktiskt. Länge sen man bowlade nu verkligen, så får la se hur det går, får hoppas på det bästa i alla fall. Vill ej förlora emot nån tjej, då kommer jag fan skämmas sönder om det händer.


Näe, nu blir det ladda ner lite lastbilar

och små saker till German Truck Simulatoroch sen spela det tills maten är klar. 


Jag skriver nog ett inlägg lite senare ikväll tror jag. 

Hej så länge !! :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards