Livet som pappa

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Emil Löfgren - 26 januari 2012 20:46

Idag har det ej hänt så värst mycket, jag och älsklingen vaknade runt nio tiden. Vi låg och drogs oss tilld ungefär tio tiden, sen va det bara att gå upp och äta frukost och sen ställa sig i en go och varm dusch, sen så slappade vi framför tvn innan vi skulle bege oss till stationen för att ta tåget in till Göteborg. Där så gick vi till Nordstan för att kolla lite i affärer innan våran buss gick till Borås. Tråkigt att vara hemma i Borås igen, tröttnat rätt stort på denna stad. När vi kom fram till slut punkten så tog vi bussen till Ica Maxi, där handlade jag lite saker till pappa som han behövde och så passade jag på att köpa oss lite godis eller rättare sagt det blev 1.1kg godis. Men det hade kampanj och då kostade godiset 2.95kr/hg, snor billigt ju, får allt passa på då det är så billigt, köpte faktiskt mig julmust också. Dom håller ju på att sälja ut dom sista nu, tråkigt. Men i alla fall, sen det så begav vi oss upp till honom för att äta middag ihop med han och syrran, mycket trevligt faktiskt. Sällan det händer att jag äter där nu för tiden, tycker det ska ske oftare faktiskt. Sen efter vi vara där i några timmar så gick jag, syrran och älsklingen till Ica Maxi igen, för syrran skulle köpa lite godis också och sen cola. Sen gick vi hem till mamma och slöade lite, efter en timme så drog jag och älsklingen bort till Tina och hälsade på lite, kollade i gamla skolkataloger sen jag gick i ettan och i nian, snacka om att man har förändrats grymt mycket, usch asså. Men kul på ett sätt att se dom bilderna, minnen är de ju. Sen så beställde jag lite saker till min mobil, bilder kommer upp nedanför. Beställde skal, mobil laddare och fm-sändare. Så om 3 veckor får jag mina saker ungefär, sakerna är beställda ifrån Kina. Så därför är det lång vänte tid på det, men jag har tålamod. 

Resterande av denna kväll så kommer det ej ske mycket faktiskt, mer än att krypa ner i ett varmt bad lite senare och kolla på reprisen ifrån Sveriges värsta bilförare, det är ett måste att se. Älskar verkligen det programmet, folk som är med där ska inte ha körkort så dom kör asså. Det är helt sjukt att dom har fått körkort över huvudtaget, dom fick säkert det ifrån cornflakes paket eller nått annat ställe än transportstyrelsen. 


Den saken jag och älsklingen skulle göra idag klockan 14:00 har blivit framskjuten till en annan dag, tråkigt nog :/

Får hoppas den personen vi skulle träffa kan en annan dag och att det ej tar allt för lång tid till dess.

Men avslöjar inte mig än faktiskt, det håller vi hemligt ett tag till för att retas lite, haha. 

Slut bloggat för idag faktiskt, eller om jag orkar så slänger jag in ett inlägg lite senare ikväll men inget jag kan lova direkt, är ej bra på att hålla att jag ska blogg och så. 


FM-sändare



Dockningsstation (ladda och lyssna på musik) 



 


Mitt efterlängtade coca cola skal, äntligen hittat mig ett.


 

Skapa flashcards