Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

25/1-12 - 23:17

Av Emil Löfgren - 25 januari 2012 23:17

Godkväll, ikväll har jag och älsklingen kollat på Efterlyst och sen kollade vi på "Livet blir bättre". Idag handlade det om Anton Hysén, han va den första som gick ut med sin homosexualitet. Han höll tal inför 10.000 personen på Ullevi, det fick en att rysa faktiskt. För hela publiken klappade händerna och tyckte om hans tal tydligendet, det va  väldigt starkt och modigt utav honom. Jag skulle aldrig klara av att stå inför så mycket folk och prata, aldrig i hela mitt liv. Inte sån scen skräck jag har, så hade det verkligen aldrig funkat. Nu resten av denna kvällen blir bara ligga i sängen och ta det lugnt med älsklingen och kolla lite tv och snart blir det att sova. För imorgon går vi upp tidigt, kring nio tiden för vårt tåg går tolv härifrån. Sen så ska vi till Borås för att göra en sak, inget jag nämner än. Vi får se hur det går först innan jag går ut med vad det är. Vi får verkligen hoppas allt går bra och det blir som vi vill och blir godkännda av dom som ska godkänna det, för det hade förändrats så mycket i vårat liv då, bara positiva saker. Ni som känner mig och vet vad jag har pratat om länge, då vet ni vad som kommer ske imorgon. Imorgon efter vi har gjort den saken vi ska göra, så kommer jag skriva ut på bloggen vad det va, tills dess får ni vara så nyfiknan ni vill, för ni får ej reda på nått för änns imorgon eftermiddag ungefär. Imorgon efter vi har gjort den saken så ska vi till pappa för att äta lite mat, hans mat är underbar att äta. Han gör alltid god mat, jag älskar hans mat. Det ska bli riktigt trevligt faktiskt att få äta med pappa och syrran, det va ett bra tag sen vi gjorde nått sånt tillsammans.


Ne nu ska jag krypa ner i sängen för att kolla lite på tv innan det är dags för att sova.

Ni får jätte gärna kommentera nått inlägg och komma med tips på vad jag kan skriva om, alltid kul att få tips vad man kan skriva om och vad ni vill veta eller så.

Godnatt gott folk, bloggar nån gång under morgon dagen.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards